Monday, October 24, 2011

JALAN-JALAN MENCARI SABAH BUDGIE DI SABAH LAH..

yeh..baru2 ni aku berkesempatan berjalan-jalan dan sekali tu ambil peluang melihat dan memantau harga-harga burung dan binatang lain sekitar kota kinabalu..Mak Dato mahal sangat mereka jual..nasip tempat aku tidaklah semahal itu so dapatlah borong banyak....saya sertakan sama kamu gambar2 untuk pertunjukkan di blog sabah bird budgie nie..k..
 aku tidak tahu apa nama binatang ni..tapi comel dan manja..harga RM500 seekor..ada 3 ekor di situ...betul2 comel dan kata tuan punya binatang ni anak kepada induknya...sepasang boleh lahirkan 4 ekor..fuh....
 ni tidak perlulah saya terangkan apa nama dia...aku ingat mau ke kedai burung tu untuk beli ini..tapi dia bagitau saya harganya dalam RM780 untuk seekor..wahhh..mahalnya,...tempat aku cuma RM300 saja wei..boleh dirunding lagi..adoiiiii..cekik darah nie...
 ini memang kesukaan aku...cantik kan..orang ni jual RM1500 seekor...huhuhuhuhuhu..tunggu kawan punya kucing lah...hehehehhe
 Love bird..emm..aku tahu ramai ni kamu suka burung ni kan...huhuhuhuhu...dia jual seekor RM580..hahahahaha..gila mahal kan..tempat saya boleh beli 2 ekor sudah dengan harga tu..kakakkaka
 jenis kepada putih ala2 helang nie...
english budgie...

sekarang ini dalam ternakan saya ada 14 kotak sarang budgie yang akan keluar anak bila2 masa sahaja..yang sudah booking tu saya akan pos kan kepada anda secepat mungkin...hehehhehe

6 comments:

  1. Sya nak burung budgie
    Brapa seekor whatsapp 0168256256

    ReplyDelete
  2. Sya nak burung budgie
    Brapa seekor whatsapp 0168256256

    ReplyDelete
  3. Saya berminat burung englis budgie..
    Harga.....watsap 0198212431
    Tq

    ReplyDelete
  4. Saya berminat... Masih aktif ke ni...?

    ReplyDelete
  5. Kalau ada english budgie or cockatiel boleh hibungi saya...0165822807

    ReplyDelete
  6. Cuba bg hrga diantara budgie dan cockatiel...pair punya call sya 0162185945

    ReplyDelete