Sunday, October 9, 2011

MAKANAN TAMBAHAN LOVE BIRD DAN BUDGIE

hai...datang mood untuk update blog burung kesayangan..hari ini mahu kongsikan dengan korang makanan tambahan yang biasa saya berikan kepada love bird dan juga budgie saya..pemberian makanan ini diberikan untuk melengkapkan variasi burung2 tersebut agar sihat dan dapat membiak dengan baik...
 sebahagian induk budgie..induk kena pilih yang terbaik sahaja n bulu kena cantik2..tak bole pilih sembarangan
 kuaci...kuaci ni diberikan kepada love bird dan budgie 2 kali seminggu..hah..kalau guna yang plastik2 begini senang skit sebab main koyak saja n terus bagi..lagipun kuaci ini wangi dan tetap segar berbanding dengan yang dijual di kedai2 tu..harga pn dalam RM13 untuk 100 bungkus.kan jimat tu..makanan ini sesuai untuk menaikkan berahi burung kesayangan anda..cubalah dan lihat sendiri
tulang sotong adalah baik untuk tulang dan telur burung..tulang ini membantu membekalkan kalsium kepada burung2 anda...hari itu saya borong banyak dan ini sebahagian daripadanya..berikan tulang ini agar burung2 anda membiak dengan baik dan anak2 pun menjadi...yehhh...

akan datang akan saya updatekan jenis2 burung yang ada dalam jagaan saya..bukan setakat budgie dan love bird tapi banyak lagi..enjoyyy

No comments:

Post a Comment